Πέμπτη 1 Αυγούστου 2019

Τεξανή, του Τσαρλς Μπουκόφσκι

Τσαρλς Μπουκόφσκι (1920-1994)

είναι απ'το Τέξας,
47 κιλά.
και στέκεται μπροστά στον
καθρέφτη και χτενίζει ωκεανούς
κόκκινα μαλλιά,
που ρίχνονται στην πλάτη και
φτάνουν ως τον κώλο.
είναι μαγεία τούτο το μαλλί και πετάει
σπίθες ενώ είμαι ξαπλωμένος 
και τη βλέπω να χτενίζει
τα μαλλιά της.
μοιάζει βγαλμένη από ταινία κι όμως 
είναι όντως εδώ. κάνουμε έρωτα τουλάχιστον μια φορά τη μέρα και
μπορεί να με κάνει να γελάσω
όποτε γουστάρει.
είναι γερές γυναίκες οι Τεξανές,
κι εκτός αυτού η συγκεκριμένη έχει
καθαρίσει το ψυγείο μου, τον νεροχύτη μου,
το μπανιο• μου μαγειρεύει και
με ταΐζει υγιεινά φαγητά 
κι επίσης μου πλένει και τα 
πιάτα.

"Χανκ", μου είπε,
κρατώντας ένα κουτί χυμό
γκρεϊπφρουτ, "αυτό είναι το καλύτερο 
απ'όλα".
γράφει: ΡΟΖ χυμός γκρεϊπφρουτ
από το Τέξας, χωρίς ζάχαρη.

μοιάζει όπως θα έμοιαζε
η Κάθριν Χέιπμπορν στο Λύκειο, 
και κοιτάζω αυτά τα
47 κιλά
να χτενίζουν μισό στρέμμα και κάτι ψιλά
κόκκινα μαλλιά
μπρος στον καθρέφτη
και τη νοιώθω μέσα στους
καρπούς μου και πίσω από τα μάτια μου,
και τα πόδια και τα δάχτυλα των ποδιών
και η κοιλιά μου τη νοιώθουν
κι όλος ο υπόλοιπος,
και όλο το Λος Άντζελες πέφτει στα γόνατα
και κλαίει από χαρά,
και στα σπίτια που πουλάνε έρωτα οι τοίχοι τρέμουν -- ο ωκεανός ορμάει μέσα
κι αυτή γυρίζει και μου λέει,
"ο διάβολος να πάρει ετούτα τα μαλλιά!"
κι εγώ λέω,
"ναι".



texan

she's from texas and weighs
103 pounds
and stands before the
mirror combing oceans 
of reddish hair
which falls all the way down
her back to her ass.
the hair is magic and shoots 
sparks as i lay on the bed
and watch her combing her
hair. she's like something 
out of the movies but she's
actually here. we make love 
at least once a day and
she can make me laugh
any time she cares
to. Texan women are always 
healthy, and besides that she's 
cleaned my refrigerator, my sink, 
the bathroom, and she cooks and
feeds me healthy foods
and washes the dishes
too.

"Hank," she told me, 
holding up a can of grapefruit
juice, "this is the best of them 
all."
it says : Texas unsweetened
PINK grapefruit juice.

she looks like Katherine Hepburn
looked when she was
in high school, and i watch those
103 pounds
combing a yard and some change
of reddish hair
before the mirror
and i feel her inside of my
wrists and at the backs of my eyes,
and the toes and legs and belly
of me feel her and
the other part too,
and all of Los Angeles falls down
and weeps for joy,
and walls of the love parlors shake --
the ocean rushes in and she turns
to me and says, "damn this hair!"
and i say,
"yes."

...........
Charles Bukowski, Love is a dog from hell
Μετάφραση: Γιώργος Κυρπιγιάν



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου